Deze website is het ideale middel om kennis te maken met onze duikclub.  Hij werd niet alleen opgesteld om onze leden te informeren maar ook om geïnteresseerde bezoekers kennis te laten maken met de duiksport in het algemeen en onze duikclub in het bijzonder.

Wil je de fascinerende onderwaterwereld met zijn prachtige dieren en planten van dichtbij leren kennen dan moet je leren duiken in een erkende duikschool.   Waarom niet de onze ?

• r1
  • r10
  • r2
  • r3
  • r4
  • r5
  • r6
  • r7
  • r8
  • r9

Duiken is géén competitiesport maar een heel rustgevende ontspanning. Dit maakt deze sporttak toegankelijk voor de meeste mensen die over een normale fysieke conditie beschikken.

Om veilig te duiken heb je naast het geschikte duikmateriaal ook een degelijke opleiding nodig.  Voor een dergelijke opleiding kan je terecht in onze duikschool. Onze wekelijkse zwembadtrainingen gaan door in het gemeentelijke zwembad van Liedekerke. Meer informatie over de organisatie van de Duikschool Alpha vind je onder deze link.  Ons clubje beschikt over heel wat clubmateriaal dat ter beschikking staat van onze leden.

Om te genieten van onze sport en het ook gezellig te houden organiseren we regelmatig uitstapjes, al dan niet gecombineerd met een feestje.  Meer details vindt je onder 'Kalender' in de menubalk hierboven.

Heb je interesse of vragen stuur dan gerust een berichtje naar één van onze bestuursleden of kom een kijkje nemen tijdens onze wekelijkse zwembadtrainingen. Je mag ook een aantal proeflesjes gratis komen volgen. Neem hiervoor contact op met onze administratie of de duikschoolleider.  Voor de lidgelden en diverse activiteiten hanteren wij uitermate democratische prijzen. Meer informatie ivm inschrijvingen, lidgelden, homologaties, ... etc. kan u bekomen bij onze secretaris - penningmeester.

Alle contactgegevens kan u vinden onder het item Contacten in de menu-balk hierboven.

Administratieve zetel

Duikschool Alpha vzw